For en kunde kan det være ubehagelig å gå tilbake til salongen og snakke med frisøren eller avdelingens leder om man ikke skulle være helt fornøyd etter besøket. Mange velger å ikke utsette seg for det ubehaget, og finner heller veien til en konkurrent hvor man lettere kan ytre hva man ikke var fornøyd med hos sin forrige frisør. En såkalt tap-tap situasjon, hvor kunden er misfornøyd og din bedrift får aldri vite om det, samtidig forsvinner fremtidig omsetning ut døren din.
Det å ha oversikt og kontroll over reklamasjoner er steg 1 til profesjonell kundehåndtering. Et viktig element er å gjøre det behagelig for kunden å ta kontakt og gi sin tilbakemelding slik at du faktisk fanger opp de som ikke er fornøyd med sin opplevelse.
Med Mad Reklamasjonsverktøy får din bedrift et felles, effektivt og oversiktlig system for registrering og håndtering av reklamasjoner, hvor kunden verken må utsette seg for å oppsøke salongen eller fronte sin mening på sosiale medier.
På den måten fanger du opp flere av de som ikke er fornøyde og kan sørge for at de til slutt sitter igjen med det inntrykket og resultatet du ønsker din bedrift skal gi. Samtidig avdekkes raskt eventuelle utfordringer i fagkompetanse hos enkeltpersoner, slik at det effektivt og målrettet kan gis smart faglig oppfølging.
Kunden registrerer sin reklamasjon enkelt og greit på din nettside og du får full oversikt i Kontrollsenter og kan delegere oppfølgingsansvar til lokale ledere eller nøkkelpersoner.
Med vår algoritmebaserte dagpriskalender får du omsetning på timer du ellers ville hatt 0 omsetning på, uten at det påvirker dine frisører med fulle lister..
Mad Software AS
Støperiveien 5, 2010 Strømmen, Norway
Copyright © 2024 Mad Software - Med enerett.
More Awesome Days - brought to you by Mad Software